sobota, 18 października 2014

SEMILAC czyli hybryda idealna z bliska.

Hej wszystkim!

Dziś chciałam zaprezentować wam moją kolekcje lakierów hybrydowych od Diamond Cosmetics Poland - SEMILAC Paris. :)



Lakiery te są bardzo dobrej jakości, mają świetne krycie, trzymają się nawet do 5 tygodni (więcej nie miałam okazji sprawdzać) bardzo dobrze schodzą w acetonie i nie niszczą paznokci.
Na stronie producenta jest bardzo dużo kolorów i odcieni do wyboru, lecz grafiki tam pokazane nie zawsze odwzorowują rzeczywiste kolory lakierów.
Semilac zdecydowanie należy do moich faworytów jeśli chodzi o hybrydy, a uwierzcie mi - przetestowałam już sporo różnych firm.
Konsystencja hybryd SEMILAC jest idealna - nie są zbyt rzadkie (nie spływają na skórki), ale też nie są zbyt gęste (nie tworzą efektu grubych paznokci), pomijając walory techniczne - semilacki mają bardzo ładne buteleczki, które nienagannie prezentują się na stanowisku pracy, kolory opisane na górze buteleczki są bardzo praktyczne i oszczędzają nas czas przy wyszukiwaniu upolowanego na wzorniku wybranka:)


Przejdźmy do rzeczy, a mianowicie opisze wam teraz każdy z kolorów, które posiadam, same zdecydujecie, który będzie waszym numerem jeden! :)



SEMILAC 001 STRONG WHITE
Czysty biały kolor bez drobinek, piękne krycie już po jednej warstwie, nie żółknie w lampie, idealny do frencha jak i na całe paznokcie.


SEMILAC 031 BLACK DIAMOND
Nazwa jest myląca, ale to nic innego jak zwyczajna głęboka czerń. Kryje idealnie już po jednej warstwie.


SEMILAC 096 SRARLIHT NIGHT
Mieniące się czarne cudo. Drobinki zawarte w tym lakierze to nie zwykły brokat - to miliony iskrzących się gwiazdek, w gruncie rzeczy kolor wpada w grafit, jest to jeden z ulubionych kolorów moich klientek <3



SEMILAC 093 SILVER DUST
Piękna srebrna hybryda, nie do końca metaliczna, ale też nie do końca brokatowa, kolor jest dość jednolity, ale ma w sobie drobinki, jakby opiłki. 


SEMILAC 105 STYLISH GRAY
W nazwie powinno być chyba 'GREY', ale może się nie znam ;) W każdym razie jest to szarość idealna, nie za jasna - nie za ciemna, w sam raz na jesienne dni. 



SEMILAC 017 GREY
I w takich przypadkach, mam wrażenie, że ten co wymyślał nazwy był daltonistą, albo był ślepy :D
Na moje oko jest to beż, ewentualnie szarość mocno wpadająca w brąz, takie cappuccino. Nie da sie ukryć, że jest to jeden z moich ulubionych kolorków ostatnimi jesiennymi czasy... 




SEMILAC 029 ESPRESSO
Idealnie łączy się z 017. Piękny głęboki brąz, taki czekoladowy <3


SEMILAC 080 AMAZON FOREST
Butelkowa ciemna zieleń z delikatnymi drobinkami, kojarzy mi się ze świeżą świąteczną choinką!


SEMILAC 048 BRIGHT EMERALD
Skoro przechodzimy do zieleni - nie może zabraknąć 048. Ni to neon ni to pastel, ulubiony kolorek moich klientek na stopy latem, istne cudo :)


SEMILAC 022 MINT
Klasyczna soczysta mięta, najładniejsza jaką miałam :)



SEMILAC 040 CANARY GREEN
Czyli po prostu neonowy żółty ;)


SEMILAC 088 BLUE INK
Pamiętacie jak w szkole pisało się piórem? Ten kolorek jest właśnie taki jak atrament, bosko wygląda na paznokciach, zdecydowanie jest to mój ulubieniec października!


SEMILAC 095 NIGHT IN VENICE
Wprowadza w zachwyt każdego, kto go zobaczy. Ciężko opisać ten kolor - jest wyjątkowy. Na pierwszy rzut oka jest to granat, ale jaśniejszy niż 088 BLUE INK, ale jak się przyjrzymy zauważymy miliony drobinek mieniące się na zieleń, niebieski, różowy i fioletowy kolor dzięki czemu można go łączyć z wieloma kolorami. Jest na prawdę zjawiskowy!!!


SEMILAC 087 GLITTER INDIGO
Wyobraźcie sobie głębiny oceanu w blasku słońca, delikatnie mieniące się drobinki z daleka prawie nie widoczne, lecz z bliska dają spektakularny efekt!


SEMILAC 086 FULL MOON
Choć kolorem nie przypomina księżyca, na pewno ma w sobie pył księżycowy, a kolor można opisać jako błękit oceanu, na pazurkach prezentuje się nienagannie :)


SEMILAC 019 BLUE LAGOON
Kobalt idealny. Tego koloru szukałam dobre kilka miesięcy!


SEMILAC 014 DARK VIOLET DREAMS
Piękny lekko sprany śliwkowy kolor, lakier idealny na jesień!


SEMILAC 036 PEARL VIOLET
Kolejny kolor, który ciężko zdefiniować. Nie jest w pełni nasycony, ale też nie jest do końca pastelem, można powiedzieć, że jest to soczysta jasna lawenda.


SEMILAC 002 DELICATE FRENCH
Jak sama nazwa wskazuje - kolor idealny do frencha. Transparenty delikatny róż.


SEMILAC 054 PALE PEACH GLOW
Kolor pomiędzy różowym, a cielistym. Ma w sobie delikatne drobinki, które pięknie odbijają światło. Latem robił furrorę wśrod moich klientek. Ten kolorek już mi się kończy, ale na pewno dokupię zapas:)


SEMILAC 033 PINK DOLL
Mój pierwszy semilac! Ten kolor zachwycił mnie na targach Beauty Forum w Warszawie ponad rok temu, tak zaczęła się moja przygoda z Diamond Cosmetics Poland :) Jest to neonowy, cukierkowy, pastelowy róż - tak można go opisać, cudeńko!


SEMILAC 046 INTENSE PINK
Intensywny mocno nasycony klasyczny róż.


SEMILAC 103 ELEGANT RASPBERRY
Ja nazwałabym go neonową maliną. Pasuje na lato i na jesień, można powiedzieć - kolor uniwersalny :)


SEMILAC 028 CLASSIC WINE
Nazwa w pełni oddaje kolor lakieru. Nasycone czerwone wino, bardzo elegancki.


SEMILAC 026 MY LOVE
Ta czerwień jest zjawiskowa, ma w sobie mieniące się drobinki, ale nie wygląda to tanio i tandetnie, każdy kto kocha czerwień zachwyci się tym kolorkiem!


SEMILAC 039 SEXY RED
Ten kolor kojarzy mi się z kultową czerwoną pomadką od Chanel, klasyka czerwieni pełną gębą!


SEMILAC 037 GOLD DISCO
Bling, bling! Kolor dla odważnych, idealny brokatowy złoty lakier z doskonałym kryciem!


SEMILAC 045 ELECTRIC ORANGE
Soczysta neonowa pomarańcz, latem królowała na rękach i nogach!


SEMILAC 101 JUICY PEACH
Kolor transparentny do niebanalnego frencha, lub na biały podkład lekko neonowy łosoś.



I to by było na tyle z mojej kolekcji, która ciągle się powiększa, z pewnością już niedługo opisze wam nowe kolory (czekam na paczkę :D)
Dajcie znać, który kolor wpadł wam w oko, który chciałybyście zobaczyć na pazurkach, lub o którym po prostu więcej opowiedzieć!

Zapraszam na mojego facebooka, tam znajdziecie pazurki pomalowane hybrydami semilac i nie tylko! KLIK

Trzymajcie się cieplutko i do następnego,
Aga :)


14 komentarzy:

  1. Mi kolor biały jak pomaluje paznokiec pęka w lampie :(, chyba trafilam na jakis felerny, bo z reszta kolorow nie mam tego problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie musiałaś trafić na jakiś z wadą techniczną. Zareklamuj go, na pewno Ci wymienią :)

      Usuń
  2. polecam violet grey 104
    idealny na jesien taki ni to chaber ni to fiolet, a czy spotkałaś się że lakier tak jakby się wybrzuszał przy wolnym brzegu, reklamować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzyło mi się kilka razy, że lakier się kurczył i wszystko schodziło do środka, ale to kwestia płytki, bo ten sam lakier na innych płytach zachowuje się normalnie. Jeśli masz taki problem polecam zamiast bazy zastosować cieniutką warstwę żelu i z głowy :)
      A 104 z chęcią wypróbuje :D

      Usuń
  3. gray/grey to obie poprawne wersje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz czekam aż te cudeńka pójdą w ruch! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia pomalowanych pazurków wrzucam na facebooka, zajrzyj tam :)

      Usuń
  5. Diamond black pęka pod lampą, robiłam juz kilka podejść. Wygląda to tak jakby się podnosił wyginal ciężko opisać. A jednym z wielu moich ulubionych jest mardi gras ślicznie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że masz 031 z wadliwej serii. Wtedy możesz go zareklamować. Natomiast czarny jest bardzo mocno napigmentowany, pamiętaj żeby dawać bardzo cienką warstwę i utwardzać 4 minuty :)

      Usuń
  6. W koncu znalazlam ten post!!!
    Widziałam go kiedyś, a teraz szukałam jakieś pol godziny :D
    Gdzie to było... tak fajnie opisane :) Dzięki za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, wiele ułatwia:) Ja mam problem z Elegant Raspberry. Nie wiem, czy coś źle robię, ale ten kolor kryje strasznie nierówno, za każdym razem na paznokciach wychodzą mi plamy (wyszły nawet na próbniku). Dodam jeszcze, że mam kilkanaście lakierów Semilac i tylko w przypadku tego pojawia się taki problem... Nie wiem czy po takim czasie go reklamować, bo w sumie kupiłam go gdzieś w lutym. Byłabym wdzięczna za wszelkie wskazówki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolorki, ja zaczynałam od Semilaca, a obecnie kupuję coraz to nowsze lakiery różnych firm i jak dla mnie wszystkie +20zł są w miarę fajne :D Oczywiście wszystko zależy od konkretnego koloru, mi np mięta z Semi w ogóle nie chciała kryć, po 4 warstwy musiałam kłaść aby uzyskać pełne krycie.. Co nie zmienia faktu że dla efektów warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały i czarny kolor jest mocno na pigmentowany stąd wymaga dwukrotnego czasu utwardzania. Zbyt krótki czas utwardzania powoduje marszczenie itp. Mam nadzieję,że pomogłam M.

    OdpowiedzUsuń