poniedziałek, 20 października 2014

SEMILAC - czyli manicure hybrydowy na jesień.

Hej wszystkim.

W moim ostatnim poście przybliżyłam wam moją kolekcje lakierów hybrydowych Semilac, a dziś pokaże wam moje wybory kolorystyczne na tegoroczną jesień. :)


Zacznijmy od uniwersalnych odcieni szarości:


Na drugi ogień odcienie brązu i fioletu, jesiennie zawsze w cenie:


Nie mogło zabraknąć klasycznych czerwieni:


Znajdzie się też coś dla fanów odcieni niebieskości i zieleni...



Dokładniejsze opisy wszystkich kolorów znajdziecie w poprzednim poście KLIK
Zapraszam również do obserwowania mojego bloga, oraz do śledzenia mnie na FACEBOOKU

Do zobaczenia szybciej niż się spodziewacie! ;)
Aga.



4 komentarze:

  1. Liczę na więcej postów o Semilacach! :) Już Cię dodaję do śledzonych na bloglovin :)

    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio skusiłam się na te lakiery i jestem bardzo z nich zadowolona :)

    [http://katie-maluje.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń