czwartek, 2 kwietnia 2015

Nie dajmy się zwariować, czyli kiepska jakość Semilac?

Hej wszystkim!

Od jakiegoś czasu internet zalewają wieczne narzekania na markę lakierów hybrydowych Diamond Cosmetics czyli Semilac.
A to, że nie ma nowych kolorów, a to że się marszczy, a to że bąbelki, że się nie trzyma...
Ludzie, nie dajmy się zwariować! Semilac to świeżynka na rynku, a i tak dzielnie biegną do przodu mimo przeszkód i zaje..fajnie im to wychodzi, dlatego chciałabym sprostować kilka rzeczy tak od siebie i od serca, bo nie mogę patrzeć już na tę falę bezsensownych hejtów bez pokrycia!
Od razu uprzedzę, że nie jestem pracownikiem firmy DC, a jedynie sympatykiem :)


Po pierwsze - brak nowych kolorów:
Słysze to już i czytam chyba z pół roku!
Od razu Krakowa nie zbudowano, posiadaczki Semilaców wiedzą, że były problemy z wadliwością niektórych lakierów, cieszmy się więc, że te problemy zniknęły, bo najważniejsza jest jakość, a nie ilość. Z tego co wiem nowe kolory będą i fajnie, ale to chyba nie jest obowiązek firmy DC ;)

Po drugie - problemy z białym i czarnym kolorem:
Heloł, znacie jakąś firmę, która od początku nie miała problemu z tymi kolorami? Biały Semilac 001 jest mega mocno na pigmentowany, kryje już w zasadzie po jednej warstwie dlatego zdarza mu się pomarszczyć, ale ani nie odpada, ani nic złego z tego powodu się z nim nie dzieje, więc o co ta awantura? Teraz pomba zegarowa czyli czarny 031! Również pigment nie z tej ziemi, kolor czarny jak smoła, nie widziałam drugiego takiego - więc jaki problem? A taki, że większość z was nie czyta etykietek, a później krzyczy na forach, że lakier jest wadliwy. Otóż moje kochane, spójrzcie teraz na wieczka swoich "wadliwych" 031 i przeczytajcie co jest napisane na górze... Czary mary - 031 tak samo jak i 016 utwardzamy w lampie 4 minuty! Wow 99% reklamacji poszło się je.. ;)

Po trzecie - bąbelkowy horror!
Bąbelki, bąbelki, wszędzie bąbelki. Jak temu zaradzić... Po pierwsze weźcie wacik bezpyłowy i dokładnie przetrzyjcie pędzelek (odpowietrzcie go) po drugie nie mieszajcie lakierów przed nałożeniem tańcząc przy tym macarene bo wtedy pojawią się te znienawidzone bąbelki... Po trzecie jeśli to nie pomoże, zostawcie lekko uchyloną buteleczkę na noc. Problem powinien zniknąć. Wystarczy ruszyć głową, ale jak to mawiał Szekspir "Puste naczynia robią najwięcej hałasu".

Po czwarte - lakier się nie trzyma:
No to już chyba klasyka gatunku pt "nie umiem, więc zwale winę na producenta", a później przychodzą do mnie Panie na hybryde, które mówią, że nie chcą tym lakierem bo im odpadał, a następnie są zdziwione, że jednak się trzyma. Tadam! Magia... Zamiast szczekać jak ratlerki nauczcie się podstaw ;)

Po piąte - paprochy w lakierze:
I tutaj mogę zaczerpnąć już kawałek z punktu czwartego, mianowicie - nauczcie się podstaw. Gdyby paznokieć był prawidłowo odpylony, w lakierze nie pojawiały by się papochy.

Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że zdarzają się wadliwe lakiery, ale na miłość boską, ja mam około 90 kolorów Semilac, których używam od grubo ponad roku i nic mi się z nimi nie dzieje, dziwne co? :) Wiem, że większość z was 'nauczyło się' robić hybrydę na wizycie u swojej 'byłej' manicurzystki, więc zastanówcie się czy problem tkwi w lakierach czy może jednak w braku wiedzy. Oczywiście ja też na początku nie umiałam, to normalne, ale nie szukałam winy we wszystkim dookoła - trochę pokory ;)

A teraz kilka słów na temat obsługi DC (pół żartem pół serio), dajcie ludziom spokój z powyższymi reklamacjami, których zapewne nie uwzględniają, to będą mieli więcej czasu na zajęcie się kompleksową obsługą klienta oraz nowymi kolorami ;)

Mam nadzieję, że wyjaśniłam kilka istotnych kwestii. Dodam tylko, że ten post nie ma na celu obrażenia nikogo, traktuje to bardziej jako spojrzenie z innej perspektywy. Człowieka życzliwego, wyrozumiałego i nie nazbyt leniwego, żeby przeczytać coś w internecie zanim napiszę skargę na forum ;)

Z wyrazami szacunku, Aga. ;)

54 komentarze:

  1. Odnośnie punktu 5. - otwierasz nową butelkę semilaca, wyciągasz pędzel i skubiesz go z paprochów... - to raczej nie jest wina źle przygotowanej płytki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wadliwe produkty zdarzają się w każdej firmie, co napisałam kilka zdań niżej ;)

      Usuń
    2. Jeśli zdarza się w 8 lakierach na 10 to nie jest to zbyt zachęcające do kupna kolejnych.
      Niestety :(

      Usuń
    3. Dokladnie...rowniez mnie to spotkalo, kypilam 4 produkty Semilac. Otwoeram buteleczke z kolorem 140 , maluje jeden paznokiec, kolejny i za ktoryms wyciagam pedzelek a za nim sie cos ciagnie, mysle ze moze jakis wlos? Ble a tu 2 cm glutek jakby zaschnietego lakieru i mial rowniez delikatbe paproszki. Czas na top, maluje maluje i tez za ktoryms wyciagnieciem pedzelka wyciagnelam tym razem dwa podobne zaschniete glutki ( lakiery pochodzily z bardzo dobrej drogerii , nie mialy dostepu do swiatla i byly trzymane w suchym miejscu) wiec obwiniam tylko i wylacznie produkcje. Za to baza i hard byly spoko.

      Usuń
    4. Może po prostu przestań trzymać lakiery obok lampy mimo, że są zamknięte utwardzą się i w butelce ;)

      Usuń
    5. Bzdura. Lakier nie utwardzi się w butelce. Ja używam bluesky i nie ma takich problemów 😉

      Usuń
    6. Wystarczy zamówić lakier u producenta i nie będzie takich problemów. Nie zdążyło mi się otrzymac wadliwego lakieru, kiedy zamawialam od nich ze strony. Jedyne wadliwe pochodziły z zamówień na innych stronach

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo się zgadzam z tym postem, aż mnie boli jak słyszę że hybryda niszczy paznokcie od osób które nigdy nic nie miały wspólnego z malowaniem a teraz kupiły sobie lampę i robią paznokcie sobie i innym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie paproci zdarzyły się w jednym kolorze rada? Wytrzeć pędzelek i nie mieszac mocno lakieru a jedynie wrazie potrzeby delikatnie przemieszac pędzelkiem nie od dna. Paproci osiądą na dnie i po problemie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie lakiery są extra. Kupiłam kiedyś takie za 8zł żeby spróbowac czy w ogóle umiem to robić - to była masakra, ale zwaliłąm że to ja nie umiem. Gdy udało mi sie wygrać lakier hybr semilac to normalnie zdębiałam jak łątwe i przyjemne może być nakładanie hybryd. Nigdy nie zamienie na żadne inne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nakrzyczałaś na mnie w tym poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, nie chce nikogo obrażać, po prostu wyraziłam swoje zdanie :)

      Usuń
  6. ja uwielbiam te lakiery i nic do nich nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor 047 strasznie zle kryje...po cienkich 3 warstwach dalej sa przeswity...why? Czy to z czasem sie zmieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zle kryje polecam pierw zrobic cienka warstwe bialym kolorem�� ja czesto tak robię

      Usuń
  8. Wymienione punkty jak najbardziej trafiają w sedno, ale ukryć się nie da że nowe kolory ( nie wszystkie) jakością nie grzeszą. Przebarwienia, utrata koloru - takie rzeczy raczej nie powinny mieć miejsca, zwłaszcza że ze starszymi partiami problemu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. A co powiesz teraz ? Semilac wypuścił baaardzo dużo kolorów i jeszcze więcej bubli :( korzystam z ich lakierów i niestety prawie każdy nowy kolor albo zmienia kolor przez słońce albo ma paprochy albo kożuch na szyjce butelki .... masakra ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiasz prosto od producenta? Jak nie, to już wiesz gdzie popelniasz problem

      Usuń
  10. To ja chyba innych lakierów używam, bo nie widzę żadnej róźnicy miedzy starą i nową wersją, a z Semilakami mam duże i owocne doświadczenie i uważam, że to jedne z lepszych lakierów hybrydowych na rynku. Koloru mi żaden nie zmienił, raz zdarzył mi się z jakimś pyłkiem po otwarciu to po prostu zadzwoniłam, odesłałam i wymienili mi szybko i bezproblemowo :)
    A co do krycia: niektóre kolory są np. półtransparente czyli z samej nazwy nie są przeznaczone do całkowitego krycia płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dlaczego się marszczy czarny kolor w lampie ? Zaraz jak sie rękę włoży do lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie ten sam problem.... robiłam już dwa podejścia i za każdym razem się pomarszczył. Jest jakaś rada??? Bardzo chciałbym z niego korzystać!

      Usuń
    2. Jestem posiadaczką białego i czarnego koloru od kilku dni. Też zauważyłam ze niektóre paznokcie marsz za się. Po zmyciu tych paznokci kładę warstwę jeszcze raz tyle ze bardzo cienka. Druga warstwa idzie też cienka i po problemie :)

      Usuń
  12. Posiadam 20 kolorów z semilaca i wszystkie są idealne :) na początku miałam jedynie problem z białym, co wcale mnie nie zdziwiło. Marszczy się przy zbyt grubych warstwach ;) używając białego Kładę poprostu więcej warstw ale bardzo cienkich, wtedy nic takiego się nie dzieje :) przed semilaciem używałam 4 innych firm i muszę powiedzieć że zostanę przy diamond cosmetics ponieważ jestem z nich najbardziej zadowolona - świetna jakość za dobra cenę :) dziwne że na 20 kolorów nie trafił mi się żaden z paprochami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a u mnie ani na 001 ani na 031 nie ma podanego na wieczku czasu utwardzania :P ale to na kazdym szkoleniu jest mowione ze im wiecej pigmentu tym dluzej utwardzasz

    OdpowiedzUsuń
  14. A słyszałaś coś więcej na temat alergii na lakiery która pojawiła się niedawno, słyszałam że podobno po zmianach w składzie. Wiesz czy producent zamierza coś z tym robić czy olał sprawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie :-)

      Usuń
    2. Mam mega uczulenie, skończyło się na sterydzie,nie mogę sobie z tymi rękami poradzić. Przeraża mnie to, bo zajmuje się profesjonalną stylizacją paznokci i grozi mi pożegnanie z tym zawodem. Używam rękawiczek, ale to i tak mało mi pomaga.a zaczoło się od użycia baza witaminowe 3 msc temu. Masakraczej jakąś. Boję się tych hybryd dotykać

      Usuń
  15. Cały ten tekst... po co tak agresywnie o.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mam styl pisania i taki charakter, po prostu jestem szczera:)

      Usuń
  16. wow, porównać ludzi do pustych naczyń i szczekających ratlerków, oraz napisać ze to z szacunkiem...
    dawno nie widziałam wpisu, artykułu, notki tak traktującego innych z góry, wyśmiewczo... w imię czego? obrony firmy Semilac, czy kulturalnej edukacji? miałam inny obraz Ciebie, ale cóż, płakać nie będę, po prostu jestem zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, do niektórych inaczej nie dociera ;) Ja też pisząc artykuł o idiotach na forum dotyczącym terrarystyki, nie szczędziłam barwnych przymiotników ;P Gówno nazwane różą pachnieć nie będzie, więc po co się oszukiwać? ;D

      Usuń
  17. Też mam kilkanaście lakierów Semilac i nie miałam jakos problemów ani z alergią, ani z pyłkiem, ani żadnych innych związanych z ta marką. Stanowczo podpisuję się pod I <3 Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Jednym z pierwszych lakierów hybrydowych, jaki zakupiłam był czarny 031 Semilac. To, że jest to kolor problematyczny dowiedziałam się z internetu, gdyż przy nakładaniu ani się nie zmarszczył, nie odpadł, utwardzany w lampie 2 minuty jak każdy inny kolor. Także wszystko chyba jest kwestią przypadku, ja tego koloru nie skreślam, nie miałam żadnych problemów z paproszkami w tym lub innych buteleczkach. Bardzo polecam lakiery z Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A może po prostu zacznijcie kupować ze strony semilaca? ja tylko tam zamawiam i nigdy mi sie nic takiego nie zdarzyło. Może te wasze drogerie, w których sa super warunki do przechowywania nie sa takie super? Ja dostaje prosto z magazynu producenta i wszystko jest pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie czy tylko mi 031 pod lampa UV wysycha całkowicie jakby był przemyty cleanerem? Powierzchnia staje się zupełnie sucha po 2 min pod lampa, niby nie problem ale jak chce użyć syrenki lub brokatu muszę pokryć paznokieć warstwa topu, utwardzic i dopiero wtedy pozostaje ta lepka warstwa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie czy tylko mi 031 pod lampa UV wysycha całkowicie jakby był przemyty cleanerem? Powierzchnia staje się zupełnie sucha po 2 min pod lampa, niby nie problem ale jak chce użyć syrenki lub brokatu muszę pokryć paznokieć warstwa topu, utwardzic i dopiero wtedy pozostaje ta lepka warstwa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak kupujecie lakiery cholera wie hdzie to sie nie dziwcie ze cos jest nie tak. Moze zle sa magazynowane itp . Najbezpieczniej chyba na stronce semilaczkow

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro masz takie doświadczenie z semi to mi odpowiedz odsuwam skorki wycinam je bardzo mocno maluje czarnym semi nie dojeżdżam do skore jest zajebiscie wkladam do lampy 2 sęk skorki sa czarne nadmieniam trzymam palce do dolu. ? Po 4min lakier jest zmarszczony i tak dwie buteleczki.przypominam ze z czarnym z gelisha takich problemow nie miałam indigo tez ok. A ten po prostu chłonny jest skórek wciąga sie w nie. Nakladam cienką warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Semilac ma ostatnio wielkie problemy z uczuleniami i doszło do tego że wstrzymali sprzedaż do dystrybutorów.Najpierw zmienili nazwę na Nesperta aby zmniejszyć ryzyko procesów sądowych teraz wycofali bardzo dużo lakierów ze względu na uczulenia.Od świąt wielkanocnych nie realizują większych zamówień.
    Jeżeli pojawią się pierwsze oznaki uczulenia pamiętajcie aby natychmiast usunąć lakier z paznokci

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem dlaczego tak usilnie bronisz tych lakierów. Czarny jest totalną porażką. Marszczy się już w lampie i trzymanie go nawet 6 minut w lampie nie pomaga. Proponuję najpierw sprawdzić na sobie, zamiast atakować zawiedzione nim kobiety

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uzywam tych lakierów ponad rok mam duzo kolorów jak nie prawie wszystkie i nic kompletnie nic mi sie nie dzieje ani bąbelków nie ma ani paprochów, glutów wszystkie utwardzają sie tak jak nalezy odpowiedniej grubosci warstwa i czas to wszystko trzya sie 3 tyg i wiecej. Najdlluzej miałam hybrydy 3,5 tyg ale normalnie zmieniam co tydzien bo po tygodniu mam tak wielki odrost że nie wygląda to estetycznie. Dodam jeszcze że nie zniszczyły mi sie paznokcie ani troche dalej są długie mocne itp. Zakładam hybryde trzymam tydzien i zakładam nową od ponad roku nie zrobiłam ani jednej przerwy miedzy aplikacjami i paznokcie takie same jak były, uczulenia nie mam. Także dla mnie jak najbardziej na plus. Współczuje tym co mają jakiekolwiek problemy z lakierami i ciesze sie że ja ich nie mam ;)
    PS nie posiadam żadnych kursów ani wykształcenia w tym kierunku jestem technikiem weterynarii a paznokcie robie dla siebie i znajomych jako samouk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam lakierów Semilac od ok. 3 miesięcy. Póki co miałam problem jedynie z kolorem heather Grey i gęstymi bąbelkami. Podejrzewam że lakier ten nie lubi ciepła i napowietrza się np pod lampą biurkową, której światło dość mocno nagrzewa. Kupiłam również kolor 031. Następnym razem go wypróbuję i zobaczę czy się marszczy. Generalnie polecam tę firmę, paznokcie trzymają mi się 3 tyg bez jakichkolwiek pęknięć czy odprysków. Odradzam robienie paznokci w miejscu wystawionym na światło słoneczne gdyż lakier od razu twardnieje :).

    OdpowiedzUsuń
  28. No a u mnoe jest tak ze na moich paznokciach soe trzyma 2tyg a u 2kolezankek.max 3 dni...robione tak samo....ehhh

    OdpowiedzUsuń
  29. No a u mnoe jest tak ze na moich paznokciach soe trzyma 2tyg a u 2kolezankek.max 3 dni...robione tak samo....ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, generalnie długość trzymania się lakierów (nie tylko hybryd) zależy od wielu czynnikó. Tego, co robisz, jak o siebie dbasz, od płytki paznokcia itp. Ja stosuję semilaca już bardzo długo i hybrydy mam ogoło 2 tygodni, kolor utrzymuje się przez ten czas mega intesywny i przede wszystkim nie odpryskuje. Wcześniej miałam doświadczenia z lakierami, które po kilku dniach odpryskiwały, więc musiałam stale uzupełniać, a też nie o to chodzi. A Tu nic takiego się nie dzieje :)

      Usuń
  30. Dla mnie przykre jest to jak bardzo obniżyła się jakość ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam Semilac. Paznokcie utrzymują się nawet 2,5 tygodnia. Tak to robię jakby ktoś chciał zobaczyć: http://koralinascosmetic.blogspot.com/2016/08/manicure-hybrydowy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy ktoś ma doświadczenia że zwykłym lakierem do paznokci od Semilac? Czy łatwo się rozprowadza, czy szybko zasycha i jak długo się utrzymuje? Hybrydami robię manicure, ale nie lubię się nimi bawić przy stopach. Wolałabym zwykły lakier do pedicure, dopasowany kolorem do mani hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam tylko kilka lakierów Semilac ale w kilku są śmieci i parochy. Od nowości. Czarne kawałeczki. Nie jest to moja wina w żadnym wypadku bo sama nie miałabym skąd wziąć czarne paprochy i wrzucić je do np. bazy. Dodatkowo problem z bąbelkami powietrza od nowości, których nie da się w żaden sposób usunąć. Mimo, że lakiery są super to te wady fabryczne są zbyt częste. Rozumiem jeden egzemplarz, ale w 3% lakierów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30% (zero się nie dodało ;) )

      Usuń
    2. ​Witam, jeśli ma Pani ma zastrzeżenia co do produktów, proszę o kontakt z działem reklamacji tel: +48 533 717 333 lub reklamacje@diamond-cosmetics.eu. Powodem pojawienia się bąbelków może być niedokładne odtłuszczenie lub zmatowienie. Zalecamy przeturlanie lakieru przed użyciem, aby wszystkie składniki odpowiednio się wymieszały. Dodatkowo lakiery najlepiej przechowywać w temperaturze pokojowej i zaciemnionym pomieszczeniu.
      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń