poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Porównanie Semilac HARD i HARD MILK - Pierwsze wrażenie + propozycje wykorzystania.

Cześć dziewczyny!

Niestety trochę się pochorowałam, ale dzięki temu mam czas na napisanie tego posta! :)
Od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką nowości Diamond Cosmetics HARD MILK i już pierwsza aplikacja zrobiła na mnie nie małe wrażenie.






Semilac HARD MILK to różowo mleczna wersja kultowego Harda czyli lakieru hybrydowego, którym można przedłużyć lub utwardzić płytkę paznokcia.

Milk, ale po co?
Ja osobiście jestem zwolenniczką budowania paznokci żelami typu Cover czyli kamuflującymi niedoskonałości płytki, paznokcie wyglądają wtedy bardziej estetycznie i naturalnie, ponad to na takiej 'bazie' kolory słabiej kryjące czy też jasne, mają o wiele lepsze krycie, taki właśnie jest Hard Milk!

Dla potwierdzenia moich słów przygotowałam dla was kilka propozycji z użyciem Milk'a, a oto i one:


1. Jako Baza pod jasne pastelowe kolory ze słabym kryciem.
Do tego 'eksperymentu' użyłam 2 kultowych lakierów Semilac czyli 032 i 054, oba kolory śliczne lecz ich krycie pozostawia wiele do życzenia, przez co nie używałam ich zbyt często, natomiast teraz wracają do łask!


032 Biscuit

Paznokieć opiłowany, zmatowiony, nałożony primer


Utwardzona baza


Jedna cienka warstwa Semilac HARD MILK


Dwie cienkie warstwy Semilac 032



054 Pale Peach Glow

Przygotowany paznokieć, nałożony primer


Jedna cienka warstwa Semilac HARD MILK


Jedna cienka warstwa 054


Dwie cienkie warstwy 054




 2. Jako kolor bazowy do French Manicure.
 (Tutaj dodatkowo nadbuduje mój wyszarpany po boku paznokcieć)



Paznokieć przygotowany, nałożony primer


Utwardzona baza


podłożony szablon


Pęknięty i za mocno wypiłowany paznokieć sklejony i dorobiony jedną cienką warstwą HARD MILK


Opiłowany kształt


Jeszcze jedna cienka warstwa HARD MILK (żeby dobudowany kawałek się nie ułamał)


Domalowana biała końcówka 001, paznokieć pokryty topem



HARD czy HARD MILK?

To zależy, najlepiej mieć oba. Pod ciemne lakiery zdecydowanie zastosowałabym HARD, natomiast pod jasne, pastelowe i neonowe HARD MILK. Generalnie jeśli miałabym wybrać, wolałabym HARD MILK, ułatwia pracę przy większości jasnych kolorów (również innych firm) i wygląda bardziej czysto oraz estetycznie, w zasadzie przy 2 cienkich warstwach nie trzeba kłaść już żadnego koloru, wystarczą pudrowe paznokcie saute w razie gdyby gonił nas czas, nakładamy top i lecimy :)


Dodatkowe spostrzeżenia i uwagi
:

  • Odnoszę wrażenie, że HARD MILK jest bardziej twardy niż zwykły HARD co dla mnie jest ogromnym plusem.
  • HARD MILK nie posiada tak nieprzyjemnego zapachu jak HARD klasyczny, również na plus!
  • MILK nie piecze w lampie tak jak klasyczny HARD +++
  • Cena HARD MILK to 37zł, jest on o 8zł droższy od klasycznego HARD'a, ale nie ukrywajmy żele typu cover też zawsze są droższe niż clear (i nie jest to kwestia 8zł ;)


Mam nadzieje, że wpis pomógł wam rozwiać wątpliwości związane z zakupem tego produktu i odsyłam was do posta o klasycznym HARDZIE ----> KLIK

A co wy sądzicie o tych produktach? Dajcie znać w komentarzach!

Buziaki,
Aga.











29 komentarzy:

  1. Jest super,czekałam na taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopisuję go do listy zakupów ;) Przepięknie wygląda z białą końcówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) ja zdecydowanie musze go miec :D i to juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i bosko ♥ muszę go domówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli chodzi o ściąganie harda,milk schodzi lepiej od zwykłego?bo niestety zwykły hard schodzi dość ciężko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie oba schodzą bardzo dobrze, nawet lepiej niż sam kolor z bazą :)

      Usuń
    2. Możesz napisać jak ściągać Hard i Hard Milk?

      Usuń
  6. bede musiała wypróbować :) przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jego jak spisałby się na moich pazurkach..bardzo pomocny post i miło mi się go czytało..

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego wlasnie potrzeboiwalam. Wlasnie sie zastanawialam ktory z nich wizac i chyba milk bedzie tym ktory kupie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja własnie się zastanawiam czy Hard czy Milk Hard, zmówię Milka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam ostatnio hard milk.... I nie wiem czy jest stary czy xo, ale wygląda jakby był rozwarstwiony. Tzn. Jest gesty i ma takie jakby"zwazone" gluty z tego mlecznego koloru :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. poderzewam, że wystarczy go wymieszać i przechowywać w chłodniejszym miejscu :)

      Usuń
  11. Kupilam ostatnio Semilac Hard i w porownaniu do lakierow z tej samej firmy ma o wiele gestsza konsystencje... moglby ktos powiedziec mi czy tak ma byc?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, a czy Hard Milk nadaje się pod ciemny kolor lakiery czy to totalnie odpada??

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem poki co zachwycona Twoim blogiem i chłone jak gabka :D zdjęcia wysokiej jakości, wszystko się fajnie i lekko czyta, to co trzeba opisane krok po kroku.takiego czegoś mi brakowało!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Ja mam pytanie odnosnie primera. Czy tą świecącą warstwę którą zostawia należy zostawić czy przetrzeć wacikiem bezpyłowym? Dopiero się uczę i od niedawna stosuje hybrydy ale to nie daje mi spokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://m.facebook.com/nailscharlotte/9 kwietnia 2016 13:00

      Zostawić. Primera się nie przeciera.

      Usuń
  15. Przepraszam, ale Ty jako "stylistka paznokci" robisz coś takiego jak na ostatnim zdjęciu? Nigdy bym do Ciebie nie przyszła widząc takiego paznokcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostanio pokochałam Semilac hard milk, a do tej pory sięgałam tylko po hybrydy marki CND Shellac.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak długo trzymają się przedłużone paznokcie HARD MILK?

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukałam informacji na temat tych dwóch hybryd budujących i się trochę rozczarowałam... Dlaczego? Ponieważ ja odnoszę odwrotne wrażenie, że to właśnie milk jest słabszy i szybciej się łamie. Gdy robiłam sobie paznokcie clearem to mogłam mieć paznokcie nawet i miesiąc a przy milku potrafiły się złamać po tygodniu czasu :( Przecież paznokcie robię tak samo. Moim zdaniem clear jest 100 razy lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, ja jestem świeżo po zastosowaniu hard milk i szczerze powiem że się ciut rozczarowłam. Po samym nałożeniu byłam zachwycona, paznokcie nadbudowałam i wydawały się dość twarde jednak pierwszy odpadł mi już po 4 dniach! Ciekawe i jednocześnie irytujące jest to że twardość hard milka zmienia się pod wpływem ciepła. Myjąc naczynia w ciepłej wodzie byłam w stanie wyciąć paznokieć w każdą stronę. Zajmuje się domem i często wkładam dłonie do wody więc taki efekt jest nie do przyjęcia. Też tak miałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, przyczyn takiego stanu może być kilka m.in. zbyt krótki czas utwardzania, drugą nakładanie zbyt malej ilości warstw (proszę spróbować 4 warstwy), gorąca woda także powoduje mięknięcie lakieru. Na 15 minut przed użyciem polecam przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały. Hybryda jest bardziej elastyczna od żelu.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  20. A czy hard milk mozna uzywac bez nakladania na niego koloru ?

    OdpowiedzUsuń