poniedziałek, 4 maja 2015

Nowości Semilac - wyczekiwane Nudziaki!

 Hejka!

Dziś zaprezentuje wam nudziakowe nowości Semilac, których jestem posiadaczką! Mam w swojej kolekcji 4 z 6 pięknych nudziaków, pozostałe dwa również niebawem trafią w moje ręce!
Wszystkie kolory mają perfekcyjne krycie, wystarczą dwie cienkie warstwy żeby cieszyć się swoim wymarzonym kolorem! Jakość jak to Semilac - bezkonkurencyjna!



Tak prezentują się numerki, nazwy i buteleczki:


A tak kolory rzeczywiste na wzornikach:


Moim faworytem z całej czwórki jest 135 FRAPPE <3


A wam który z tej fantastycznej czwórki najbardziej przypadł do gustu? :)

Buziaki, Aga!




12 komentarzy:

  1. Ja mam Perfect nude i niedługo biore sie za testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja używam CND shellac, ale po tym poście chyba skuszę się na 135 i 139. Czy baza CND będzie dobra do hybryd z Semilaca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aczkolwiek baza semilac jest tańsza i równie dobra :)

      Usuń
  3. kolor 135 jest cudowny, skradł moje serce , uwielbiam takie subtelne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mam problem z lakierem hybrydowym Semilac 073 (błękitny). Żeby było dobre krycie muszę nałożyć aż 4 warstwy :/ ponieważ prześwitują mi końcówki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmieszaj lakier, prawdopodobnie pigment opadł na dno :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny manicure! Ja ostatnio też kupiłam sobie nudziaka z semilac - frappe i jestem zachwycona tym kolorem!
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydą ale możesz zobaczyć moje prace na http://marieendfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny manicure! Ja ostatnio też kupiłam sobie nudziaka z semilac - frappe i jestem zachwycona tym kolorem!
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydą ale możesz zobaczyć moje prace na http://marieendfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Frappe jest absolutnie piękny. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podoba się 138 Perfect Nude i właśnie na niego się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń