poniedziałek, 14 grudnia 2015

Mroźny MAT - Manicure klasyczny oraz hybrydowy, czyli proste i efektowne paznokcie krok po kroku

Dziś przychodzę do was z łatwym i stosunkowo szybkim pomysłem na pazurki dla Pań, które nie przepadają za wzorkami, lub dla tych, które jeszcze nie potrafią malować wymyślnych świątecznych wzorów. Takie paznokcie świetnie sprawdzą się w okresie zimowo świątecznym, ale w innej kolorystyce zrobią furorę nawet latem!




Do przygotowania paznokci użyłam:



  • Semilac Base
  • Semi Hardi Milk (opcjonalnie)
  • Semilike 000 Lazure Dream (edycja limitowana)
  • Semilac 001 Strong White
  • Efekt Szmaragdowy Indigo
  • Pyłek akrylowy clear Modena Nails

Wybierając opcję manicure hybrydowego, przed nałożeniem bazy musimy oczywiście przygotować płytkę. Jak to zrobić dowiecie się na szkoleniach z manicure hybrydowego (w styczniu przygotuję dla was post na temat szkoleń - na jakie szkolenie warto się wybrać, żeby nie wyrzucić pieniędzy w błoto).

Na nasze przygotowane paznokcie nakładamy Semilac Base, a następnie utwardzamy w lampie UV 2 min LED/CCFL 30 sekund. Po wyjęciu z lampy nakładamy pierwszą warstwę koloru w moim przypadku są to dwa kolory Semilike 000 oraz Semilac 001, po czym ponownie utwardzamy w lampie UV 2 min LED/CCFL dla pewności 60 sek. 



Zdobienie zaczyna się od drugiej warstwy koloru, na mokrą, nie utwardzoną warstwę w miejscach gdzie kolor ma być matowy, posyp paznokcie pyłkiem akrylowym clear, natomiast efekt 'oszronionych' paznokci uzyskasz posypując paznokcie w ten sam sposób  pyłkiem brokatowym (w moim przypadku efekt szmaragdowy Indigo). Po ostrożnym obsypaniu wszystkich paznokci, włóż je do lampy UV 4 min LED/CCFL 2 min.

Po utwardzeniu naszych paznokci, oczyszczamy je szczoteczką lub pędzelkiem z nadmiaru pyłków i gotowe! Nie nakładamy nic więcej. :)



Dla Pań, które pozostają wierne lakierom tradycyjnym też jest nadzieja! ;)
Możecie zrobić dokładnie to samo, zwracając przy tym uwagę na to, aby posypywać lakier możliwie jak najszybciej (zanim wyschnie), najlepiej robić to po jednym paznokciu. Dzięki pyłkom lakier wysycha szybciej i trzyma się dłużej. Kiedy lakier dobrze wyschnie, usuńcie nadmiar pyłków z paznokci pędzelkiem i voila!

Na zdjęciu jedna warstwa 023 banana

Do zdobienia lakierem tradycyjnym wybrałam nowość lakier Diamond Cosmetics 023 Banana, który zaskoczył mnie pozytywnie swoim pięknym kryciem i łatwością w aplikacji. Dla mnie - zagorzałej fanki lakierów hybrydowych i paznokci żelowych/akrylowych to ogromny szok. Myślę, że warto zatrzymać się przy nich na dłużej.



Jak wam się podoba taki pomysł?
Dajcie znać czy nosiłybyście takie zdobienie oraz jaki kolor oszronionego pazurka chciałybyście ujrzeć na swoich dłoniach, a jeśli wykonacie takie pazurki to koniecznie mi je pokażcie! :)

Buziaki,
Aga.

25 komentarzy:

  1. Choruję na 000 ;) Efekt świetny, zastanawiałam się dziś jak to się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może uznasz to za reklamę, może nie, ale chcialam tylko powiedzieć, że u mnie na blogu jest konkurs, w którym do wygrania jest Semilac 000 Lazure Dream dla 3 osób :) www.polinska.blogspot.com A pomysł na manicure naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziewczyny lećcie na bloga, bo warto mieć ten kolorek w swojej kolekcji :)

      Usuń
  3. A na koniec topu się nie kładzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można położyć, ale wtedy efekt będzie zupełnie inny :)

      Usuń
  4. Czy moge zamiast pylku akrylowego clear uzyc top mat ? I czy na efekt szmaragdowy nie naklada sie juz topu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. A pylek nie bedzie odpadal bez zapezpieczenia go topem ? Czy moze moglabym nalozyc go na top mat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się ładnie trzyma, noszę już jakiś czas :) Możesz spróbować nałożyć na top, myśle ze też bedzie ok :)

      Usuń
  6. Czy taki efekt utrzymuje się 3 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jak to przy jasnych matowych kolorach trzeba uważać żeby ich nie zabrudzić. Polecam klientkom nie nakładać np podkładu palcami, bo pazurki mogą zafarbować.

      Usuń
  7. Tak się zastanawiam, czy "mokra" warstwa to poprostu nałożony lakier i bezpośrednio na to nasypsny pyłek? Czy warstwa czymś "zmoczona"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokry nie utwardzony lakier, przed włożeniem do lampy :)

      Usuń
  8. Który to jest efekt szmaragdowy? mam dwa z indigo jeden blyszczy na zielono drugi na pomaranczowo zawsze mi sie mylą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmaragdowy to zielony jak sama nazwa wskazuje;)

      Usuń
    2. dziekuje, dla mnie jeden i drugi to jak syrenka :P

      Usuń
  9. Zrobilam efekt wow... Do pierwszej kapieli... W jakiej lampie utwardzasz? Moze nie utwardzilo sie jak powinno?! Ja mam led ze spirala 36w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa CCFL diamond 36W, pewnie za krótko utwardzałaś, ja utwardzam 2 minuty :)

      Usuń
  10. czy taki sam efekt ''oszronionych'' paznokci można uzyskać standardową syrenką Indigo? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylizacja! Paznokcie wykonujesz profesjonalnie, a zdjęcia bardzo efektywne :) Zauważyłam, że często używa się lakierów z Semilac, ostatnio kosmetyczka zrobiła mi paznokcie nowym lakierem Makear, który trzymał mi się 6 tygodni:) Podziwiam Twoją pracę i życzę powodzenia! Bardzo mi się podoba blog, znalazłam tu wiele cennych rad :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Może nic trudnego, ale dla początkującej idealne. Bardzo dziękuję za rady!

    OdpowiedzUsuń