czwartek, 10 grudnia 2015

Sposób na Efekt - czyli jak okiełznać warstwę dyspersyjną + prezentacja efektów Indigo


Dziś damy zbliżenie na popularne efekty od Indigo. Każdy z nich ma w sobie 'to coś' i z pewnością warto zainwestować we wszystkie!



W opakowaniu każdy z efektów wygląda łudząco podobnie, lecz nie dajmy się zwieść naszym oczom!


Efekty różnią się od siebie 'grubością' oraz kolorem, z początku byłam zakochana w efekcie syrenki, aż na mojej drodzę pojawił się efekt szmaragdowy i całkowicie skradł moje serce, zwłaszcza pewną niestandardową metodą aplikacji... A no właśnie...

Producent proponuje nam, aby po nałożeniu efektu na paznokieć wetrzeć go delikatnie kolistymi ruchami ja natomiast pokochałam efekty 'na mokro' czyli metoda na tzw sugar efekt - na mokrą hybrydę sypiemy pyłek, następnie utwardzamy w lampie, a później usuwamy nadmiar pyłku szczoteczką, same sprawdźcie!


Do prezentacji efektów użyłam lakierów Semilac 001 oraz 031.

Jeśli pracujecie na Semilac, wiecie, że 031 (czyli kolor czarny) nie wytwarza warstwy dyspersyjnej, w którą należy wetrzeć pyłki i co teraz kiedy szmaragd tak pięknie wygląda na czarnym?
Ja wspomogłam się delikatnym transparentnym brokacikiem Semilac 091. Na utwardzoną warstwę czarnego położyłam 091, który wytworzył warstwę dyspersyjną, teraz śmiało mogę wcierać efekty nawet w Semilac 031!



Kiedy nie doskwiera nam już brak warstwy dyspersyjnej możemy szaleć z efektami i tworzyć przepiękne zdobienia, ponieważ pyłki cudownie prezentują się jako podkłady do ręcznych malowanek!

Używacie pyłków od Indigo? Który jest waszym ulubionym?
Piszcie!

Buziaki, Aga.

26 komentarzy:

  1. Ja przed nałożeniem syrenki nakładam na biały i czarny top i to w jego warstwę dyspersyjną wcieram pyłek. Świetny efekt na mokro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdy top się do tego nadaje, np top Semilac pozostawia śliską warstwę do której efekty się nie kleją równomiernie :)

      Usuń
    2. To prawda, zdarzają się placki. Ale w końcu nie samym Semilac człowiek żyje :D Swoją drogą przez Ciebie kupiłam dwa kolorowe żele. Może powinnam przestać wchodzić na bloga...

      Usuń
    3. Ale chyba nie żałujesz? :) Nie przestawaj! Szykuje dwa super ciekawe i pomocne posty! :)

      Usuń
  2. Ja nie żałuję, portfel już płacze. Będę czytać przez palce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj portfel już wypłakał wszystko co miał :D

      Usuń
  3. Mam wszystkie pylki indigo :) grapefruit gold podbija serca klientek ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grapefruit jest piękny, muszę koniecznie go nabyć :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł. Mam już od dawna syrenke. Teraz czekam na efekt szmaragdowy ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy jak posypujesz na mokro ten pyłek to później kładziesz jeszcze top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wtedy tylko przecieram szczoteczką inaczej efekt straciłby swój urok :)

      Usuń
    2. czyli mam pomalować dwa razy kolorem na to syrenka do lampy i koniec?

      Usuń
    3. Odpowiedź jest w poście. Na 2 mokrą warstwę koloru posypać syrenkę i utwardzić, najlepiej potrzymać w lampie 3 razy dłużej niż zwykle :)

      Usuń
  6. Witam. Ja zastosowałam efekt szmaragdowy indigo na top gelish "na mokro" wlozylam do lampy, później znów top gelish i zaszła jakąś reakcja, która zepsuła pędzelek. Czy z semilacem tez tak będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebnie na efekt 'na mokro' nakładałaś top, aczkolwiek nie wiem jak to zniszczyła pędzelek, w jakim sensie? :)

      Usuń
  7. A ja też robię tak jak Ty! :) Tzn. na czarnego semilaczka nakładam brokatowy :D świetnie wygląda to, nawet jak się nie posypie szmaragdem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Ja zastosowałam efekt szmaragdowy indigo na top gelish "na mokro" wlozylam do lampy, później znów top gelish i zaszła jakąś reakcja, która zepsuła pędzelek. Czy z semilacem tez tak będzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy przy metodzie na mokro pylek nie obsypuje sie z paznokci po pewnym czasie? Czy taki efekt pozostanie do nastepnej wizyty

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten post, muszę wypróbować metodę "na mokro" następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro biorę się za wypróbowanie Twojego sposobu:) mam aby pytanko, czy utwardzasz to później topem, czy to już na warstwie topu robisz?

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli nie posiadam żadnego transparentowego kolorku brokatowego z semilac to na co mam posypać ten pylek by powstał efekt szmaragdowy i żeby tak pięknie wyglądał? pozdrawiam! p.s. faktycznie czarny nie ma warstwy klejacej po utwardzeniu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w Biały semilac 001 normalnie wcieram syrenke jest idealna i w czarny tak samo fkategojestem zdziwiona, ze wy mowicie ze nie ma warstwy hybryda

    OdpowiedzUsuń
  14. Na stronie indigo pisze: "Jeżeli chcesz uzyskać spektakularny efekt dzięki MetalManix Multi Chrome należy go aplikować na produkty bez warstwy dyspersyjnej."
    A Pani mówi, że należy wetrzeć właśnie w warstwę dyspersyjną.
    Mogę więc stosować ten pyłek, na kolory z firmy semilac? Czy potrzebuję czegoś jeszcze. Już zgłupiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, jak uzyskac ten piekny zielony - 6 liczac od lewej? Ktora syrenka na jaki kolor? :-)

    OdpowiedzUsuń