wtorek, 16 lutego 2016

Sposób na błysk plus Najlepsze TOP COAT do hybryd/ żeli/ akryli

Pewnie każda z was zastanawia się co zrobić, oraz jakich produktów używać, aby paznokcie klientek pięknie błyszczały aż do następnej wizyty. Drogie Panie, jak zwykle chętnie przybywam wam z pomocą i zapraszam do lektury.




Topów na rynku jest cała masa, ogromny wybór sprawia, że niekiedy trafiamy na buble, dlatego lepiej kupić coś sprawdzonego, zwłaszcza jeśli cena jest dość wysoka. Poza wyborem produktu należy jeszcze zwrócić uwagę na aplikację oraz utwardzanie. Konsystencja to kwestia indywidualna.

Dziś zaprezentuje wam moje ulubione topy, które używałam, używam i takie w których zakochałam się stosunkowo niedawno.

Kiedy zaczynałam przygodę ze stylizacją paznokci kupowałam produkty różnych firm, od najtańszych po najdroższe. Nie raz było tak, że te tańsze nie zawodziły, ale zazwyczaj jednak były one stratą pieniędzy.

Szukając topu idealnego trafiłam na Gelish i używałam go bardzo, bardzo długo.
Produkt jest dość drogi, lecz bardzo wydajny. Top Gelish jest bardzo rzadki, początkujący mogą mieć problem ze spływaniem produktu na skórki, ale wszystko jest do opanowania, wystarczy odrobina cierpliwości :) Top od Gelisha posiada bloker UV dzięki któremu paznokcie nie pożółkną od słońca czy też solarium.



Jakiś czas temu firma Modena Nails wypuściła nową serie hybryd w tym nowy top i bazę. Skuszona ceną postanowiłam wypróbować ów nowości i nie zawiodłam się!
Top z Modeny o takiej samej pojemności jak Gelish, który sprawdza się równie dobrze jak Gelish, a jest połowę tańszy - bajka! Przy tym topie również zostałam bardzo długo.



Podczas robienia ponownego zamówienia w Modenie, okazało się że wyszedł jeszcze nowszy top NO WIPE (bez przemywania), pomyślałam, super sprawa, biorę i... Stał się jeszcze większym hiciorem! Trochę bardziej gęsty niż Gelish oraz top klasyczny, co ułatwia nałożenie topu nie zalewając skórek. Super! Zakochałam się w nim, ale w tym samym czasie pojawił się top Semilac NO WIPE, którego również nie omieszkałam przetestować.




I oto pojawił się mój zwycięzca, ulepszona formuła, pięknie błyszczący, o idealnej konsystencji, bardziej wydajny, skończyłam właśnie kolejną buteleczkę i ubolewam używając poprzedników, że jeszcze nie złożyłam zamówienia. Semilac NO WIPE to zdecydowanie mój nr 1.
Uwaga, produkt posiada bardzo mocny bloker UV, przez co odrobinę zmienia kolory lakierów nadając im niebieskawy odcień. Top idealny do frencha i jasnych kolorów, pięknie wybija jasne odcienie.



Wszystkie topy bez wyjątku nabłyszczam 2-3 razy dłużej niż zaleca producent. Topy również obowiązuje zasada 'im mniej tym lepiej' starajcie się nakładać cienkie warstwy. Po wyjęciu ręki z lampy, zwłaszcza przy topach do przemywania, należy odczekać chwilę, aż zakończy się proces polimeryzacji. Jeśli przemyjemy paznokcie cleanerem za wcześnie, top straci swój połysk.
Po nałożeniu i wtarciu oliwki, przed zrobieniem zdjęcia warto wypolerować paznokcie wacikiem bezpyłowym, aby nie było smug. Ot cała filozofia szklących się paznokci, które zawsze będą zachwycać!

Podsumowując - w wyborze topu idealnego ważny jest bloker UV, wydajność i oczywiście to czy odpowiednio ładnie błyszczy przez długi czas. Pamiętajcie że topy przeznaczone do hybryd można śmiało stosować w stylizacjach żelowych czy też akrylowych, natomiast nigdy na odwrót. Quick Finish (żel nabłyszczający) jest ŻELEM i nie jest odpowiednio elastyczny i nałożony na hybrydę zwyczajnie popęka.



Dziewczyny jeśli inspirujecie się moimi pracami, moje posty są wam pomocne lub chcecie żebym zobaczyła wasze poczynania, oznaczajcie mnie na Instagramie @skovroxo #skovroxo
Zapraszam was również na mojego Snapchata: skovroxo oraz do komentowania o czym chciałybyście poczytać, buziaki!



40 komentarzy:

  1. Aga, czekam na taki wpis o lampach! Właśnie zaczęłam intensywnie myśleć o kupnie nowej, a nie chciałabym wydać 800zł za niesprawdzoną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi sie, ale musze przetestowac jeszcze kilka lamp :)

      Usuń
    2. Pojawi sie, ale musze przetestowac jeszcze kilka lamp :)

      Usuń
    3. Super! Czekam z niecierpliwością <3

      Usuń
  2. Czy top ( i ewentualnie baza) Gelish współpracują z kolorami Semilac? Zastanawiam się nad kupnem :-) pozdrawiam, super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wspolpracuja bez problemu :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  3. Hej tak odnośnie tych topów to zwykłego topu Semilaca nie polecasz? Bo z tego co wiem to on nie ma filtra UV? I gdzie można dostać top z modeny i za jaką cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze są te, które wymieniłam. Zwykły nie jest zły tylko mi się na nim pracuje dłużej, pod względem utwardzania i czekania na zakończenie polimeryzacji.

      Usuń
  4. Dziwne że zawsze wybija sie w Twoich postach Semilac,bez względu na wszystko. Też lubię tę firmę, ale Twoje posty to żywa reklama. Nic nowego się nie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, skoro na nich pracuje to oznacza, że ma do nich największe zaufanie i są jej najbliższe :)

      Usuń
    2. Dokładnie, pracuje na Semilac od dawna. Produkty tej firmy bardzo mi odpowiadają, a na blogu dzielę się swoim doświadczeniem. To logiczne ze pracując w większości na marce Semilac, często pojawia się ona w moich postach. Nie ma co węszyć spisku :P

      Usuń
    3. Semilac bardzo podupada na opinii, niestety ogrom dziewczyn dostaje od niego uczulenia i onycholizy :( Ja na dzień obecny boję się na nim pracować, kolory ok ale bazę i top omijam szerokim łukiem. Pracuję na gelishu ale wypróbuję z chęcią Modeny :)

      Usuń
    4. Anonimowy, wszystkie produkty marki Semilac są testowane przez wprowadzeniem na rynek i posiadają Certyfikat Bezpieczeństwa, który potwierdza bezpieczeństwo i niezmienność składu. Kwestia alergii jest bardzo indywidualną sprawą, zależną m.in. od przygotowania płytki, higieny narzędzi, skłonności do alergii czy prawidłowej aplikacji produktu. Przed kupieniem kosmetyków warto zapoznać się z ich składem, który umieszczony jest na każdym opakowaniu. Składniki używane do produkcji naszych lakierów są ogólnodostępne i powszechnie stosowane w kosmetyce profesjonalnej.
      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  5. a testowałaś może Shellack? Jak się ma do tych co wymieniłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tej firmy i niestety nie mam porównania, ale jak będzie mi dane przetestować Shellack to na pewno o tym napisze :)

      Usuń
    2. Shellac to bardzo dobre lakiery. Ja pracuję na nich już ze 3 lata. Trzymają się bez zastrzeżeń. Nie są samopoziomujące, więc trzeba nim umieć pracować. Mam semilac, shellac i są porównywalne. Natomiast shellac ma 10ml.

      Usuń
  6. "Wszystkie topy bez wyjątku nabłyszczam 2-3 razy dłużej niż zaleca producent" w sensie utwardzasz w lamie tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zadowolona z Topu Semilac wcześniej używałam base i top gelish ale delikatnie jasne kolory pękały. Teraz przy base i top Semilac nic nie pęka. Zrobiłam ostatnio test Top i Top No Wipe na jasnym kolorze niestety Top No Wipe zabrudził się przy normalnym użytkowaniu normalny Top czysty. Top No Wipe stosuje tylko na ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety powiem co wyżej.. zajezdza z daleka reklama produktu. . Pewnie jakas umowa barterowa. Semilac jest fajny ale bądźmy realistami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie, nie popadaj w paranoje, tak jak napisałam wyżej, skoro pracuje w większości na Semilac to oczywiste ze często pojawia się w moich postach. Nie chcesz - nie wierz, ale jak jednak zastosujesz się do którejś z moich porad z pewnością nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń
  9. Przydatna lekturka ;) a czy możesz polecić biały i czarny kolor z innej firmy niż Semilac?
    Pracuje na tych hybrydach od dłuższego czasu, bardzo je lubie, ale te dwa odcienie są bardzo problematyczne..

    OdpowiedzUsuń
  10. co to znaczy,ze nabłyszczasz 2-3 razy dluzej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, ze jezeli producent zaleca utwardzac 30 sekund to ja utwardzam minutę lub półtorej

      Usuń
    2. To znaczy, ze jezeli producent zaleca utwardzac 30 sekund to ja utwardzam minutę lub półtorej

      Usuń
  11. Cześć :) a masz może jakąś godną polecenia bazę? Używam Semilac, ale po roku moje paznokcie zrobiły się bardzo kruche. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Gelish VitaGel zielony, jest to baza - odżywka, która poza funkcją bazy dodatkowo wzmocni paznokcie:)

      Usuń
  12. Czy top i baza modeny współpracują z kolorami semilaca?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czytać Twoje posty, zaglądam systematycznie żeby sprawdzić czy nie ma czegoś nowego :) próbowałaś juz może bazy witaminowej z Semilac'a? Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Zamierzam ją wyprobować jak tylko skończę zwykłą. Również korzystam z produktów semilac i jestem bardzozadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa Twojej opinii dot. bazy witaminowej firmy Semilac. Testowałaś już ją?

      Usuń
  14. Gdzie kupujesz gelish? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super post, dzieki ;)
    musze wyproowac ten no wipe z semilaca

    OdpowiedzUsuń
  16. Top No Wipe Semilaca mój hicior! Uwielbiam to, że nie ma lepkiej warstwy, nie trzeba go przemywać i moim zdaniem błyszczy jeszcze intensywniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem ciekawa porównania klasycznej bazy Semilac z witaminową. Mam tę ostatnią i duży problem z odmoczeniem hybrydy. Wcześniej używałam dwóch innych firm i nie miałam problemu - 10 minut kompresów i wszystko pięknie schodziło.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Agnieszko, aby ułatwić sobie zdjęcie hybrydy zalecam przedłużenie odmaczania, proszę także pamiętać o spiłowaniu topu, także bazę można lekko spiłować bloczkiem polerskim. Ciepło pomaga rozpuścić lakier więc można na dłonie nałożyć rękawiczki na czas odmaczania.
    W razie pytań chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy cleanerem do hybryd można przemywać akryle?

    OdpowiedzUsuń
  20. Probowalas moze lakierow z Em nail? ostatnio wpadl mi w rece ich lakier z serii fluo- nie powiem, fajnie wyglada na plytce i nieźle sie trzyma. jestem ciekawa czy inne serie rowniez sa tak dobre jakosciowo :)

    OdpowiedzUsuń