wtorek, 29 marca 2016

Kolory roku Semilac, Wiosna 2016 + propozycje łączenia kolorów.

Witam was moi kochani już po świątecznej gorączce, a za to na początku pięknej, długo wyczekiwanej wiosny. Słońce i coraz wyższa temperatura to jest to!
Z tej okazji postanowiłam przygotować dla was post o wiosennych kolorach roku 2016 w przełożeniu na hybrydy naszego ukochanego Semilaca! Chcecie wiedzieć więcej, zostańcie ze mną! :)


Większość z was zna już główne kolory roku 2016, a mianowicie serenity i rose quartz, ale nie są to wszystkie ustalone najmodniejsze odcienie na obecny rok. W sezonie Wiosna/Lato królować będzie aż 10 pięknych barw! Postanowiłam zerknąć na nie z perspektywy Semilacoholiczki i dopasować do nich numerki poszczególnych hybryd. Zobaczcie sami!



Dodałam jeszcze kilka kolorów, które osobiście uważam, za super wiosenne oraz chodliwe w tym właśnie okresie. Moje hity na wiosnę 2016!


Mam też dla was kilka propozycji nieszablonowych połączeń ów kolorków, dzięki którym wasze pazurki będą bez wątpienia zwracać uwagę aż do jesieni!

035+143

044/073/048+131

140+127

127/104+073

127/104+128

mój absolutny hit 118+127, zakochałam się w tym połączeniu!

Który z najmodniejszych kolorów tej wiosny przypadł wam do gustu i zagości na waszych pazurkach na dłużej? Piszcie! :)
Na bezbarwnym wzorniku malowałam jedną warstwę lakieru i wykończyłam top&base Semilac.


21 komentarzy:

  1. Wszystkie kolorki rewelacyjne😍 ja ostatnio polubiłam się z Violet Cream 127, a z tych u Ciebie na wzorniku świetny jest 143 idealny na lato😉 jak sprawdza się ta lampa? Bardzo jestem ciekawa opini ponieważ przymierzam się do zakupu☺

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem Rose Quartz nie odpowiada 128 Semilaca :P Semilac jest sporo jaśniejszym różem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I totalnie nie kryjącym :x Żeby uzyskać ten kolor musiałam nałożyć 2 warstwy białego podkładu i 4 warstwy 128 ._. Kolor jest piękny ale chyba nie warty takiego zachodu.

      >RudaUrodowo - o paznokciach oraz włosach<

      Usuń
    2. Zastanawiałam się miedzy 128 a 056, ale ten z kolei ma nutę fioletu.
      Akasza, to niemożliwe, na bezbarwnym wzorniku jedna warstwa słabo pokryła, ale normalnie daje 3 warstwy lub 2 warstwy na hard milk i wszystko jest ok.

      Usuń
  3. Szkoda tylko że 143 niedostępny w sprzedaży :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :( Jaki jest jego odpowiednik z innych firm?

      Usuń
    2. Tez chętnie bym się dowiedziała bo jest cudowny :-(

      Usuń
  4. bardzo fajne kolory! sama stosuję lakiery marki MakeAr ale też maja bardzo fajne kolory - dzięki nim moje paznokcie w każdej chwili lsnią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie je kupujesz? Nie znalazłam zadnej strony poza FB:)

      Usuń
  5. Semilac zawsze świetnie wpisuje sie w trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i przez ciebie jutro wydam na Semi kolejne 300 złotych! Super post, koniecznie zaopatrze się w kolorki ktore pokazalas. Dopiero zaczynam z Semi, ale takie posty zachecaja mnie do dalszych prob!

    http://nailart-by-karo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. No i przez ciebie jutro wydam na Semi kolejne 300 złotych! Super post, koniecznie zaopatrze się w kolorki ktore pokazalas. Dopiero zaczynam z Semi, ale takie posty zachecaja mnie do dalszych prob!

    http://nailart-by-karo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy pojawi się post o nakładanie żeli od Semilac? Albo dokładna instrukcja ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie post o żelach, ale na pewno nie krok po kroku, tego nie da się poprawnie nauczyć z internetu ;)

      Usuń
  9. A ja mam takie pytanko: żeby przygotowac słoneczko trzeba matowic plastik tak jak paznokiec, klasc baze, lakier i top na koncu? Czy wystarczy tylko lakier i top bez matowienia i bazy?

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam takie pytanko: żeby przygotowac słoneczko trzeba matowic plastik tak jak paznokiec, klasc baze, lakier i top na koncu? Czy wystarczy tylko lakier i top bez matowienia i bazy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Po przeczytaniu tego posta i obejrzeniu pięknych zdjęć, postanowiłam sobie zamówić kolory 127 i 104. Pięknie się prezentują. Mam w planach połączyć je z kolorem 002, pod który jako bazę dam biel. To zamiast koloru 128 :)

    Oprócz tego nie mogę się zdecydować na kolor 043 czy 042. Czy na żywo jest między nimi duża różnica? Z mocniejszych róży mam 046.
    Co Pani poleca, 043 czy 042, a może oba? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szukałam kolorów na wiosnę i jak na razie kupiłam frappe i mint :)

    OdpowiedzUsuń