poniedziałek, 16 maja 2016

5 prostych kroków do perfekcyjnego manicure hybrydowego

"Jak zaaplikować hybrydę aby trzymała się bez odprysków? Jak malować blisko skórek i nie zalewać ich? Co robię nie tak?"
Na co dzień spotykam się z ogromną ilością tego typu pytań, dlatego też postanowiłam stworzyć dla was mini poradnik dotyczący perfekcyjnego manicure hybrydowego, którym będziecie mogły cieszyć się przez długi czas!





Przygotuj się
Na początku ilość czynności, które trzeba wykonać przed nałożeniem lakieru może być dość kłopotliwa, sama kiedy zaczynałam pasjonować się stylizacją paznokci zapomniałam niekiedy zaaplikować primera, czy też wyciąć skórki. Aby uniknąć takich sytuacji wystarczy się porządnie przygotować.
Na czas zabiegu stwórz swój własny kącik do pracy. Na ręczniku papierowym połóż zdezynfekowane narzędzia - kopytko, cążki, frezy, pilnik, primer, bazę, lakier, top, oliwkę do skórek. Takie domowe mini SPA, tym samym zapewnisz sobie trochę relaksu. :)



Zrób sobie ściągę
Rozpisz na kartce w punktach, co musisz robić krok po kroku, z czasem wyrobisz w sobie nawyk i kartka pójdzie do lamusa.



Pamiętaj jak ważne jest przygotowanie płytki
W solidnym manicure hybrydowym przygotowanie płytki pod zabieg jest ważniejsze niż wybór koloru. Nie chodzi o to by pomalować byle jak i utwardzić. Pamiętaj by pozbyć się skórek (zwłaszcza niewidocznych błonek w okolicach wałów okołopaznokciowych), dobrze zmatowić (ale nie przepiłować!) płytkę, dla pewności użyć odrobinę primera bezkwasowego i oczywiście użyć bazy.



Nie śpiesz się
Perfekcja wymaga czasu. Robienie manicure to nie wyścig, daj sobie szansę. Przemyśl swoją stylizację, a przy zdobieniach staraj się nie przesadzić, aby Twoje paznokcie były stylizacją z klasą!  Opiłuj i maluj równo i dokładnie, zaczynając od środka paznokcia, podjedź jak najbliżej skórek (jeśli pędzelek od lakieru jest dla Ciebie za mało precyzyjny, użyj pędzelka do zdobień). Pamiętaj aby nie przesadzać z ilością produktu na pędzelku podczas aplikacji (im mniej tym lepiej). W razie zalania skórki użyj suchego pędzelka do zdobień i pozbądź się niedoskonałości. Wszystko rób powoli i dokładnie, z czasem wejdzie Ci to w krew, a wtedy też przyśpieszy się tempo pracy. 



Dbaj o dłonie i paznokcie w trakcie noszenia stylizacji
Świeżo po zabiegu koniecznie nawilż skórki oliwką i użyj kremu do rąk. Pamiętaj, że samo pomalowanie paznokci to nie wszystko, a jak dbać o paznokcie w trakcie noszenia pisałam w innym artykule ---> KLIK


20 komentarzy:

  1. Żeby te porady pisał jeszcze ktoś, kto rzeczywiście robi ładne paznokci. Chyba, że to wiedza z kursu, której nie umiałaś wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście dosyć sporo czasu obserwuję tego bloga i uważam że twoja ocena jest niesprawiedliwa. A skoro tak mówisz, pewnie sama potrafisz lepiej, więc po co Ci czyjeś porady? Polecam, skoro widzisz jakieś niedociągnięcia zwrócić na nie uwagę autorce bloga, może to właśnie ona skorzysta z Twoich porad. Liczy się konstruktywna krytyka a nie podły bezpodstawny hejt. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Żałosna jesteś ...;) żal mi takich wrednych ludzi, ale jak widać i tacy na tym świecie się uchowali. Idź spać i wróć jak wstaniesz prawą nogą...
      Aga wykonuje paznokcie starannie i profesjonalnie, nieodpłatnie daje nam porady... z których chętnie korzystamy a Tobie jeśli się nie podoba to co robi... to może lepiej tu nie zaglądaj i nie zatruwaj życia innym.
      Bez odbioru.

      Usuń
    3. Osobiście dosyć sporo czasu obserwuję tego bloga i uważam że twoja ocena jest niesprawiedliwa. A skoro tak mówisz, pewnie sama potrafisz lepiej, więc po co Ci czyjeś porady? Polecam, skoro widzisz jakieś niedociągnięcia zwrócić na nie uwagę autorce bloga, może to właśnie ona skorzysta z Twoich porad. Liczy się konstruktywna krytyka a nie podły bezpodstawny hejt. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piekne paznokcie robisz :)
    Zawsze mam problem z tym że strasznie długo ściągam hybrydy. Przynajmniej godzinę musze na to poświęcić a po tym czasie nie mam już ochoty bawić się w nowy manicure :x

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może spróbuj ściągnąć sobie jednego wieczoru, a następnego dnia zrobić nową hybrydę, dodatkowo paznokcie będą mogły 'pooddychać' i się zregenerować, a Ty będziesz miała więcej chęci do nowego mani :)

      Usuń
    2. Ja tak robię, ale przy cienkich paznokciach to duży problem, ja ostatnio tylko wykapalam core i zlamalam dwa mega długie :D

      Usuń
    3. Ja tak robię, ale przy cienkich paznokciach to duży problem, ja ostatnio tylko wykapalam core i zlamalam dwa mega długie :D

      Usuń
    4. Podpowiedź jak ułatwić sobie zdejmowanie lakieru hybrydowego:
      1) Należy zmatowić delikatnie wierzchnią warstwę paznokcia pokrytego manicure hybrydowym
      2) Nasącz folie do ściągania lakieru hybrydowego (polecamy używanie Semilac Remover Wraps) korzystając z płynu Semilac Remover. Owiń starannie folie wokół każdego palca, pozostaw na 10 minut (możesz dodatkowo nałożyć na dłonie rękawiczki foliowe, co utrzyma ciepło dłoni i przyspiesza rozpuszczanie hybryd
      3) Zmiękczoną hybrydę usuń przy pomocy Semilac Stiper'a, drewnianego patyczka lub Pusher'a. Na zakończenie delikatnie wyrównaj powierzchnię drobnoziarnistym bloczkiem.

      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  3. jaki to kolor ten niebieski na zdjeciu w poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilac 125, niestety wycofany :(

      Usuń
    2. 125 był wycofany, ale wrócił do oferty ;)

      Usuń
  4. Mam pytanko, skąd dokładnie są te cyrkonie ( nie wiem czy to jest cos innego czy nie ) które znajdują się na 1 zdjęciu?

    proszę konkretną nazwę, bądź nazwę sklepu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrkonie Swarovski Crystal AB i turkusowa z mieszanki kolorów, nie pamiętam gdzie kupowałam dokładnie, ale są w modenie i indigo np ;)

      Usuń
  5. Dziękuję ślicznie za odpowiedź :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ten manicure z dodatkiem różu wygląda pięknie, bardzo ładnie dobrałaś kolorki. Też pracuję na semilacach, ostatnio odkryłam top no wipe, z którego nie trzeba zmywać warstwy dyspersyjnej znacznie ułatwia manicure, testowałaś już go może? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie - czy przemywasz bazę przed położeniem koloru? Ja nigdy nie przemywałam, bo wychodziłam z założenia, że warstwa dyspersyja "lepiej trzyma" kolor. Ale raz przemyłam i kolor nakłada mi się duuuużo dużo lepiej na przemytą - nie rozlewa się, nie zalewają mi się skórki. od kilku osób słyszę różne opinie - koleżanka z pracy mówi, by nie przemywać bo się hybryda tak nie trzyma, a ja zauważyłam, że raczej jest bez różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. * przemywanie to znaczy przecieranie suchym wacikiem :) zapomniałam dodać.

    OdpowiedzUsuń