poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Paznokcie Jesień/Zima 2016 najmodniejsze kolory!


Nadchodzi jesień, a z nią nowe modne kolory. Podstawą zadbanej kobiety oraz jej wizytówką są piękne dłonie, dlatego postanowiłam przybliżyć wam trendy w kolorystyce nie tylko waszego manicure. Chcesz wiedzieć jak być zadbaną i modną tej jesieni, zostań ze mną!

Poszukując kolorów idealnych inspirowałam się trendami z wybiegów najpopularniejszych projektantów i kreatorów mody.
Jesień nie musi być nudna, pamiętajcie aby stonowane kolory ożywiać dodatkami!
Chociaż tej jesieni królować będzie srebro, ja w ubiorze pozostaje wierna złotu. Jeden i drugi kolor świetnie wygląda w połączeniu, jednak należy pamiętać aby dobrać odpowiednie tonacje. Hitem będą srebrne paznokcie, odpowiednio połączone ze złotymi dodatkami nadadzą klasy każdej stylizacji.

Nr 1 Ponadczasowa Czerń
Kolor bazowy, pasujący dosłownie do wszystkiego. Kreują go Elie Saab, Bottega Veneta, Louis Vuitton, Celine. Jeśli pragniecie idealnej głębokiej czerni na paznokciach koniecznie wypróbujcie Semilac 031 Black Diamond.

fot. East News
Nr 2 Głęboki Granat
Jeśli z jakiegoś powodu nie lubisz się z kolorem czarnym idealnie zastąpi go głęboki granat kreowany przez Lacoste, Prada, Vanessa Seward, Stella McCartney. W tym przypadku z pomocą przychodzi Semilac 088 Blue Ink.

fot. East News
Nr 3 Czerwienie
Kreowane przez Rodarte, Saint Laurent Paris, Simone Rocha, Junya Watanabe nigdy nie wychodzą z mody, czerwone paznokcie zawsze będą kojarzyć się z seksowną, pewną siebie kobietą z klasą! Moje propozycje to Semilac 134 Red Carpet, Semilac 027 Intense Red oraz Semilac 028 Classic Wine.
fot. East News
Nr 4 Fiolety
Wybrane przez 
Kenzo, Marcques Almeida, Miu Miu, Moschino świetnie wzbogacą waszą kolekcje modnych kolorów tej jesieni. Moje propozycje to Semilac 104 Violet Gray oraz Semilac 014 Dark Violet Dreams.

fot. East News
Nr 5 Król kolorów NUDE
Kolory nude można określić już jako basic, są niezbędne w garderobie oraz na paznokciach modnej kobiety. 
Valentino, Carolina Herrera, Stella McCartney oraz John Galliano  nie mogą się mylić! Idealne kolory nude to Semilac 138 Perfect Nude, Semilac 104 Little Stone oraz Semilac 004 Classic Nude
fot. East News
Nr 6 Róże małe i duże
Róż to kolor niezwykle kobiecy, delikatny wręcz dziewczęcy. Do noszenia różu zachęcają nas Gucci, Jeremy Scott, Y Project, Chanel. Róże, które wybrałam to Semilac 003 Sweet Pink, 058 Heather Gray, 049 True Pink oraz 064 Pink Rose.

fot. East News
Nr 7 Żółty
Skoro jesteśmy przy różach, nie można nie wspomnieć o trendach kreowanych przez 
Delpozo, Rochas, Creatures of Comfort, Vivienne Westwood czyli o łączeniu różu z kolorem żółtym. Fantastyczne ożywienie jesiennej stylizacji zapewni nam Semilac 117 Yello Sphinx
fot. East News
Numer 8 Zielenie
Dsqured2, Vera Wang, Burberry, Sportmax namawiają nas do noszenia zieleni! Z chęcią dam się przekonać zwłaszcza mając w swojej kolekcji Semilac 080 Amazon Forest oraz Indigo Khaki
fot. East News
Nr 9  Jesienne Szarości
Wpadły w oko takim markom jak 
Jason Wu, Proenza Schouler, Marc Jacobs, Giorgio Armani. Szary to kolor królujący każdej jesieni, nie może go zabraknąć na Twoich paznokciach także tego roku. Polecam Semilac 016 Grunge oraz Semilac 141 Lady in Grey
fot. East News
Nr 10 Srebro
Srebro wraca w wielkim stylu kreowane przez 
Zimmermann, Michael Kors, Marc Jacobs, Jil Sander na pewno nie da o sobie długo zapomnieć. Moim faworytem jest kolor Semilac 093 Silver Dust


fot. East News
Kolory pokazane na wzorniku:
  1.  Semilac 031
  2. Semilac 088
  3. Semilac 134
  4. Semilac 027
  5. Semilac 028
  6. Semilac 014
  7. Semilac 104
  8. Semilac 003
  9. Semilac 058
  10. Semilac 004
  11. Semilac 049
  12. Semilac 064
  13. Semilac 140
  14. Semilac 138
  15. Semilac 117
  16. Semilac 080
  17. Indigo Khaki
  18. Semilac 016
  19. Semilac 141
  20. Semilac 093



12 komentarzy:

  1. uwielbiam jesień ze względu na takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Już nie mogę się doczekać pierwszych jesiennych dni i nowych pazurków :)

      Usuń
  2. u mnie na półce czeka z niecierpliwością na jesień night euphoria semilaca <3 uwielbiam takie ciemne kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie mam, ale muszę koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  3. Świetne, jesienne zestawienie! Jesień już niedługo i z pewnością przyda się wszystkim semigirls, chętnie zobaczymy Twoje jesienne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień zawsze mi się kojarzyła z takimi właśnie kolorami. U mnie na nadchodzące chłodne dni czeka przede wszystkim Dark Violet Dreams Semilaca, moim zdaniem idealnie pasuje do tej pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakochałam się w palecie Claresy (http://www.modoweinspiracje.pl/2016/09/23/claresa-lakiery-hybrydowe-nowa-marka-polskim-rynku/), bo kolorki na jesień mają piękne. Jedyne, co powtrzymuje mnie przed zakupem to fakt, że mało opinii, a obawiam się nietrafionych kosmetyków, ostatnio zaliczyłam kilka kosztownych porażek. Testowałaś je może?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Super post, kolorki typowe jesieni. :P ja aktualnie mam pomalowane paznokcie na Semilac 123 szeherezada, ten kolor też idealnie pasuje na jesienne dni. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. 088 Blue Ink jest zdecydowanie moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa propozycja, ja bym rozważyła ta jaśniejszą. Lepsza na jesienną chandrę. Oczywiście kolory czarne, jestem ich fanką. Ale nie jestem przekonana do semilac, chyba jeszcze nie mój poziom :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,

    mam jedno pytanie na temat malowania paznokci lakierami hybrydowymi. Zestawu jeszcze nie kupiłam, ale mam zamiar sprawić sobie taki prezent na święta :) Obejrzałam już tysiące filmików i przejrzałam wiele blogów, jdnak nurtuje mnie jedno pytanie, na które nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Mam nadzieje, że może mogłabyś mi pomóc.
    Płytki paznokcia moich dwóch kciuków są pofalowane (naturalnie, odkąd pamiętam zawsze takie były). Nie wiem, czy zakup normalnej bazy pod lakier hybrydowy wystarczy, by on się dobrze trzymał?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Olga

    OdpowiedzUsuń